Tuesday, January 17, 2006

我都冇做大佬好耐...

馬騮說:
岩岩同細佬抄左獲金O既~~~~~!!!!!!! 突然覺得兄弟兄弟~~都係得個稱呼~~根本冇用~~~!!! 孔融讓梨呢個故事呃人嫁~~邊個話細就要聽大O既話嫁~~!!!!! 我講咩都唔岩聽~講咩都係錯~~個左18年假大哥~~諗返呢18年我都唔覺得自己似呀哥囉~~~~~!!!!!!!!!! 叫佢係我面前唔飲酒姐(屋企除外)~~好難咩~~~ 我係大佬~都係想我細路好姐~~~一句(關你鬼事呀~!)禁話我~~!!!! 呢個咩世界呀~~呢個咩屋企呀~當我係咩呀~~口口聲聲叫我大哥~~~但係當我下人都不如~!!!!!! 我仲做大佬仲咩姐~~~~比佢做啦~~~~!!!!!! 凍左個水涼都沐唔熄我D火呀~!!!!!!

首文回應:
我都冇做大佬好耐...雖然我有2個細佬同2個妹,但係都冇用大佬既身份同佢地講野...因為我明白"身份"係人地比既,唔係自己講既;古人話:面就人地比既,假就係自己丟既!無論阿爸,阿媽,阿哥,阿妹,到大家成人既時候,都有自己既路去行,有自己既目標去追趕,往後既時間都係好似朋友般相待;啱傾既就多d聚頭,唔啱傾就有大時大節至見一面,家人同朋友既分別係家人有血緣關係,係關心事上應多點忍讓,在心平氣和下可以傾多d自己的看法,但不要強烈要求他要跟隨你的意思,因為在不是"大是大非"及"影響生命"的事情上,可以彼此尊重大家意見!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home