Tuesday, January 24, 2006

唔知點好~~

唔知點好~~

R問:
我上次話唔開心,係因為L~~~
佢都唔知做咩,不停咁同我地班d女仔講我... 都唔知佢想點..........
唉,都唔知d女仔點睇我啦~~~
講真,我真係好生氣~~~
我唔知我可以點做lo.............

首文答:
可能L對你有些誤解,但事情處理有輕重緩急,有些事情急他急不來,
現時你可以把精神習中在功課和知識上,
因會考臨近,實在不宜將時間花在處理關係的問題上,
你想想..在會考後你既有充裕的時間和飽滿的精神可以慢慢了解彼此之間的分歧,
苦惱的問題現在就交托給上主,我也為你禱告上主,讓你有平靜安穩的心!
至於其他同學...
熟識你的--不會聽一面之詞,
人云亦云的--不配作你的朋友,忘記也罷.
不處理可能是現時最佳辦法!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home