Sunday, January 29, 2006

朋友冷落

R說:
本來有個女仔仲同我玩ge..
但佢知道佢同我玩比人話間諜..佢就再無理我啦~~~
點好呢.........我念左好耐,
我又 send左信息比佢........
佢點都唔理我..........
我決定唔再念佢啦~~~~~~
再念都無咩意思啦~~~

首文答:
非常感受到你被朋友冷落的感覺,
尤其現時正當打仗時刻,
朋友一句鼓勵和肯定,無不對自己更大的信心,
相信上主要藉著你這個經驗

去鼓勵和肯定和你同一遭遇的人,
人有自信是應當的,因為它是載著我們前往理想的動力;
因勿過火變成自大,變成自鳴清高;
要知道:未能接受風雨無情洗禮的小艇,
不可能抵受大海的風急浪高,

更不可能成為橫越海洋的巨輪.
今天的小小風波只是一點考驗,
把穩你的舵,定住你的方向,
今天你的小船暫時容不下那麼多事情時;

暫且放下而不放棄,容後當你的小船有空位時,再全力面對!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home